new2005man wrote:Her kan i skrive hvilke pokemoner i kunne tænke jer, og få aftalt nogle byttehandler, det gælder for pokemon spillende til nintendo ds [D/P/PL/HG/SS].
FX jeg kunne godt tænke mig en Ev trænet Infanape,jeg vil give en EV trænet Gengar for den. så er der en som gerne vil have en Ev trænet Gengar og har en EV trænet infanape, så aftaler de og så har de byttet.
Husk AT AFtale tid og sted og MAN MÅ IKKe BRUGE POKEMONER FRA EN AR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Husk også at følge god forum skik og ikke skriv MEGET MED STORT, som Sektion 3. af de fælles regler siger. Siden det kun var en lille, og på en måde forståeligt del af dit indlæg var med stort gør det ikke noget, men prøv at huske ikke at råbe. Jeg så et interview forleden med Barack Obama hvor Oprah Winfrey spørger ham hvordan han taler til sine rådgivere, når de modsætter sig det han beder dem om. Hans svar var at han begyndte at tale mere seriøst, målrettet og alvorligt, men at han ikke råbte, det var hans erfaring at det virker bedre når man ikke råber.