fragment du seigneur des cauchemars reviens du royaume des cieux et entre dans mon esprit Unissons nos pouvoirs et nos corps Ensemble marchons sur la voie de la destruction et transperçons tout, même les âmes des Dieux!
Last edited by Amecareth on 14 Apr 2011, 17:17, edited 1 time in total.
fragment du seigneur des cauchemars reviens du royaume des cieux et entre dans mon esprit Unissons nos pouvoirs et nos corps Ensemble marchons sur la voie de la destruction et transperçons tout, même les âmes des Dieux!
Isil wrote:Hello all 3 of you I will be available this friday from 19(7 PM) to 21(9 PM) and Saturday 12 to 14 (2 PM), im looking forward to battle you
Amecareth, read the post above yours! We know you can read and write english, use that skill. Or google translator.
Gym leader has also wrote down her availability times that can be found in the first post. These times are there so that challengers suggest some time within Gym leader's availability times.
In total there are 0 users online :: 0 registered, 0 hidden and 0 guests (based on users active over the past 5 minutes) Most users ever online was 199 on 14 Dec 2010, 01:39
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
Forum permissions
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum