Ketkä katsovat Pokémon-Animea?

Keskustele Pokémon anime sarjasta.

Ketkä katsovat Pokémon-Animea?

Postby Yellow Rayquaza » 27 Jan 2010, 15:02

Ketkäs oikeastaan katsovat Pokémonia? Mitäs mieltä olette siitä (animesta)?

Itse en ole katsonut Pokémonia sitten... oikeastaan toisen tuotantokauden. Olen nähnyt vain pari Johto-jaksoa, ehkä yhden Hoenn-jakson ja vissiin kaksi Sinnoh-jaksoa. Animehan on suunnattu nuoremmille faneille, ja tässä on tuskin tapahtunut muutosta? Voisin jopa välillä katsoa ellei se tulisi niin aikaisin.
Welcome to the United European Pokémon Communities!
Yellow Rayquaza
Finnish Moderator
Finnish Moderator

Country: Finland (fi)

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Ketkä katsovat Pokémon-Animea?

Postby Jemini » 27 Jan 2010, 17:58

Liitän huomenna tähän, DSi:llä ei voi copypastettaa. Kiitos, kun kopioit tuon, ettei joutunut itse kirjoittamaan uudestaan.

EDIT:

Minäkään en ole katsonut PokéAnimea sitten vuoden 2008 (jos elokuvia ei lasketa), kiitoskaikkien tyhmien maksukanavien. Juniori hankittiin, kun samalla sai Maxin ja sitten: Kausi 10, kausi 9, kausi 10, kausi 10, 10, 10... Ja sitten jollekin DisneyXD:lle, jota ei sitten huvita ostaa.

No niin, sitten jaksoihin. Ensimmäinen jakso, minkä näin, oli kutoskauden Larvitar -jakso, en muista nimeä. Siitä on nähty lähestulkoon kaikki jaksot. 1. kaudelta muutamia videokasetteja katsottu ja Johto -ajalta on yksi oma DVD. Elokuvista nähty kaikki 11. elokuvaan asti, Arceus -törttöilyä ei ole tultu katseltua Tubesta vielä.

Nyt voi poistaa.
Bored...
Jemini

Postby Levis » 28 Jan 2010, 18:09

Olen katsonut vain Sinnohin kaikki jaksot. :B Tunnen itseni erittäin hölmöksi. angst
Levis

Postby Verituuli » 29 Jan 2010, 11:15

Kuin olin pieni seurasin hulluna niitä ensimmäisiä Pokémon jaksoja, mutta sitten niitä uusempia ei muistaisekseni näytetty samaan aikaan kuin ennen ja ne muuten vain jäi katsomatta, unohtui pois...

Siis en ole katsonut Pokémon animea muuta kuin ne ensimäinet nostalgiset jaksot. <3
Ja muutenkin olen kuulut niin paljon sitä että nämä uudet jaksot ovat ihan kanankakkaa verratuna Gen 1 jaksoihin... että ei oikein kiinostais katsoa niitä samalla innolla kuin ennen. Mutta jos Pokémon anime saatais tulla töllöstä joskus niin kyllä minä tietysti katson, anime mikä anime! :mrgreen:
Image
Verituuli

Postby Mewtwolover » 30 Jan 2010, 13:40

Ekan kauden jaksoja tuli katsottua silloin aikoinaan kun ne maikkarilta tulivat. Muuten en ole sarjaa katsonut, sen verran huonoksi se on mennyt.
Mewtwo X Espeon 4-ever!
Mewtwolover

Postby Dareka » 02 Feb 2010, 21:20

Joskus kakarana vuonna yksi ja kaksi katsoin ekaa tuotantokautta. Kakkosesta en kai nähnyt kuin yhden jakson :'D Kolmosta katosin ajantappajaisiksi ja koukutuin siihen totaalisesti :''D Joten karsea pettymyshän se oli, kun kesken kolmosen ne lätkäisivät jonkun Sinnohin siihen. Siihen loppui sen katsominen :'D Vaikka jos sitä nyt tulisi (tuleeko sitä muilta kuin maksukanavilta? O__o), kyllähän sekin varmaan tulisi katsottua xD
Our fake wings were made of very, very dirty scraps of paper
Dareka

Postby Verituuli » 03 Feb 2010, 09:42

Dareka wrote:(tuleeko sitä muilta kuin maksukanavilta? O__o)

Ei mitä minä tiedän... >:
Image
Verituuli

Postby Jemini » 03 Feb 2010, 16:17

Verituuli wrote:
Dareka wrote:(tuleeko sitä muilta kuin maksukanavilta? O__o)

Ei mitä minä tiedän... >:

Ei tule, eikä tule tulemaankaan vähään aikaan. D'oh, etsin juuri Pkmn.fi:stä (edellisen lauseen jälkeen välilehdellä) *jirachi*:n viestiä, missä hän selitti tätä. Ei löytynyt, anteeksi. Jos hän olisi niin ystävällinen ja muistaisi viestin ketjun (ja tietenkin kävisi täällä), hän voisi pistää. No, kumminkin olen lukenut, ettei Maikkari näyttäisi vähään aikaan Pokéa.
Bored...
Jemini

Postby *Jirachi* » 08 Feb 2010, 20:08

Joo, ja voin selittää ^__^
Siis, maikkarin ohjelmakarttojen perusteella uutta Pokéa ei ole tulossa ainakaan maaliskuun loppuun mennessä. Toivoa voi toki olla vielä kesäkaudella, sillä näytettiinhän Pokéa aikamoinen maratoni kesä- kaksi takaperin [kaksi animekautta, eka Mystery Dungeon spesiaali ja 10.elokuva, se tosin vasta talvella, mutta siis..]
Juniori näyttää tällä hetkellä kuudetta kertaa 10.kauden uusintoja, ja niiden on määrä loppua 4.4, siis samana päivänä, kuin tuo kevätkauden maikkarin ohjelmakartta päättynee/saa lisäystä. Voimme siis vasta huhtikuussa sanoa, jatkuuko Pokémon ihan maikkarin omistamilla kanavilla vielä tänä vuonnakaan.
Haluaisin lisäksi huomauttaa, että olen lähes joka kuukausi lähettänyt maikkarille kysymästä asiasta, mutta vastausta ei ole koskaan kuulunut...

Uusinta kautta Suomen ja koko Euroopan puolella, joka on siis 11.kausi, näytetään Canal Digitalin kautta näkyvällä Disney XD-kanavalla. Tämä kanava on myös 11.kauden ohessa näyttänyt ainoana kanavana suomenkielisen version 11.pokémonelokuvasta.
11.kauden jaksot, 11.elokuvan ohessa, näytettiin ihan alunperin viime vuoden helmikuusta alkaen [elokuva 1.5.09] Jetix-kanavalla, joka siis oli tämän edellämainitun XD:n edeltäjä.

Toisinsanoen, mikään kanava ei tällä hetkellä näytä Suomessa [tai muuallakaan Euroopassa] mitään uutta Pokématskua, ainoastaan uusintoja.
Monet ovat spekuloineet, että Pokémonin 12.kausi ja 12.elokuva näytettäisiin Euroopassa XD:llä myöhään keväällä/kesällä. Tämä voi olla hyvin mahdollista, sillä 12.pokémonelokuva käännettiin meillä suomeksi jo joulukuun tienoilla, ja 12.kautta käännetään parhaillaan [ja nämä tiedot on saatu suoraan yhdeltä Pokémonin kääntäjältä, jonka tunnen.] Myöhäinen kevät on myös aikaa, jolloin 12.kausi saadaan päätökseen Amerikan puolella.

Uskonen, että maikkarikin tekee jotain Pokémonin suhteen keväämmällä. Kyseessä on kumminkin sen verran suosittu sarja, että ihmettelisin, jos maikkari olisi heittänyt hanskat tiskiin. Heillä on ehkä paljon kirittävää, kun olisi kaksi kautta + 2 elokuvaa näytettävänä, mutta tämä voi olla vain mahdollisuus näyttää sitten keväällä/kesällä maratonimaisempaa esitystahtia, mitä maikkari on nyt Pokémonin suhteen jo Advanced Challenge kauden esityksestä vuoden 06 toukokuusta asti harrastanut. [Eli siis näyttävät Pokémonia putkeen monta kautta siten, ettei tule lainkaan taukoja, ja sitten yksi isompi tauko väliin, kuten nyt näyttäisi olevan.]

Toivottavasti ei tullut liian sekava selitys ^^;
Image
*Jirachi*

Postby cherryberry » 01 Mar 2010, 13:00

Kattoisin jos tulis telkusta (siis jostain muualta ku jostai juniorista).
Image
Lohikäärmekuningas
cherryberry

Next

Return to TV anime