Pokémon colosseum

Debatér alt specifikt relateret til Pokémon Colosseum og XD: Gale of Darkness til GameCube.

Pokémon colosseum

Postby Dragonforce » 27 Dec 2009, 09:31

Nogle der har Pokémon Colosseum??
jeg har det til min wii samt 2 gamecube controller og 1 memory card.
Jeg har spillet i noget tid men stoppede efter som der var et punkt jeg ikke kunne komme fri eller finde hjælp via internettet eller youtube ved.
hvad mener i???
Dragonforce

Country: Denmark (dk)

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Re: Pokémon colosseum

Postby Nikolaj25 » 27 Dec 2009, 09:40

Jeg jeg havde pokemon colosseum...

Jeg synes det er et godt spil, hvis man tænker tilbage. Jeg synes man levede sig meget godt ind i det og også med hensyn til kampe.
Noget jeg husker godt er hvor man kaster ens pokeball og pokemonen kommer ud...Mærkeligt O.o
Men jeg gider got at spille, hvis jeg altså bare havde det...
Nikolaj25

Postby Sogeking » 27 Dec 2009, 10:38

Jeg har altid elsket de spil. Har dem begge har dog kun klaret Colosseum. Spillede dog XD her for nogen måneder siden hvor at jeg så kom lidt videre. Nåede dog til ham med det røde hår som er næstkommanderende. Ham kunne jeg så ikke lige klare xD
Sogeking

Country: Denmark (dk)

Postby Spirit Girl » 22 Jan 2010, 15:49

Ingen tvivl om at de måske er en af de bedste pokemon spil der er blevet lavet til dato. Historien holder, den er dyster og den sidder lige i øjet. Jeg har selv for nylig spillet det og jeg blev meget overrasket, grafikken er jo vidunderlig, og det taget i betrækning af at det er fra midten af dette årti. Jeg kan godt lide at det er double kamp hele vejen og lige at vælge Espeon og Umbreon som startere var en virkelig god ide. Da PBR (Pokemon Battle Revolution) troede jeg faktisk også at det ville have en 'Adventure Mode' ligesom spillet (og den efterfølger Gale Of Darkness') havde og da det bare var kamp blev jeg en lille smule skuffet... men det var lige et sidespor...

Alt i alt er det et virkelig godt spil men en skøn historie og det bliver sikkert en af de sidste pokemon spil jeg stopper med af spille
Spirit Girl

Return to Pokémon Colosseum og XD: Gale of Darkness