1.Hvordan møder man Spiritomb?
- Vest for Solaceon, altså til Venstre, står der en mand i et hjørne nederst, snakker du med ham, giver han dig en "Odd Keystone" og den skal du bruge.
Går du til højre gennem en port, et hus, og langt nok ser du sådan en "Ruin" agtig ting. "Taler" du med den og sætter den der "Odd Keystone" i kan du møde Spiritomb EFTER, du har været i undergrunden og snakket med 25 forskellige mennesker. Dog kan du bare gå ned i undergrunden og snakke med en og så gå op igen og gentage, DOG skal det være nogle af dine venner, ikke dem der sælger.
2. Cynthias Garchomp nakker mine pokemoner, hvad skal jeg gøre?
- Skaf dig en Vaporeon med Ice Beam eller Aurora Beam og nogle Revives og Full Restores.
Hvis den bare er omkring lvl. 60 og Garchomp er lidt svækket, men ikke så meget så Cynthia bruger Full Restore, skal det nok gå.
3. Kan man bytte æg med hinanden?
- Ja det kan man godt det er ligesom et pokemon byt, bortset fra man kan ikke bytte til et æg hvis man bytter den sidste kampklar pokemon man har på sig.
4. Jeg kan ikke besejre Cyrus i Distorien world, hans gyarados er for stærk.
- Skift rundt på dit holde og se om det hjælper at din kamp starter er en anden, hans Gyarados har 4 gange svaghed overfor stødangreb, så det kan anbefales og nej lopunny er ikke den bedste gyarados killer. skaf nogle revives og full restore
Så rådet er prøv igen og igen